Eleïss Amel
11/02/2022
(Translated by Google) 👍The place is very pleasant in the countryside, complete jacuzzi in terms of water jet (mass from head to toe), modern design while keeping this rustic side of the farm, perfect for a relaxing stay.
🤔 I won't call it a gite but a private rental...
👎3 🌟 because lack of autonomy, we often had to find strategies to call the owner less often for fear of disturbing her (for example asking to empty the compost, or asking for wood or asking or throwing away the trash etc.. .)
- Jacuzzi lacks a removable tarp above to cover (it would be nice to have some regardless of the season)
- In cold weather please remember to bring customers directly inside the house instead of giving the explanations outside it was only 5 minutes but 5 long minutes in the cold, work on customer service .
Even if you received us well, a welcome attention always makes a good impression and it proves the intention to put us at ease that you want the best for your customers.
⚠️ These are constructive criticisms in no way there is negativity on it I allow myself because the place is really good but these small details can make the difference what is on it is that I RECOMMEND!!! For those who want to escape and find peace.
At the price level I saw that they have increased 😬 compared to the service the prices before are more reasonable
(Original)
👍L'endroit est très agréable en pleine campagne, jacuzzi complet en terme de jet d'eau ( masse de la tête aux pieds), design moderne tout en gardant ce côté rustique de la ferme, parfait pour un sejour détente.
🤔Je n'appellerai pas ça un gîte mais une location de particulier à particulier...
👎3 🌟 car manque d'autonomie, on devait souvent trouver des stratégies pour appeler le moins souvent la propriétaire de peur de la déranger ( par exemple demander de vider le composte, ou demander du bois ou bien demander ou jeter les poubelles etc...)
- Jacuzzi manque une bâche amovible au dessus pour couvrir ( ça serait bien d'en avoir peu importe la saison)
- En temps de froid s'il vous plaît pensez à faire rentrer les clients directement dans la maison au lieu de donner les explications à l'extérieur ce n'était que 5 minutes mais 5 longues minutes dans le froid, travaillez sur le service client.
Même si vous nous avez bien reçus, une attention de bienvenue ça fait toujours bonne impression et ça prouve l'intention de nous mettre à l'aise que vous voulez le meilleur pour vos clients.
⚠️Se sont des critiques contructive en aucun cas il y a de la negativité là dessus je me permets car l'endroit et vraiment bien mais ces petits détails peuvent faire la différence ce qui est sur c'est que JE RECOMMANDE !!! Pour ce qui veulent s'evader et retrouver le calme.
Au niveaudesprix j'ai vu qu'ils ont augmentés 😬 par rapport au service les prix d'avant sont plus raisonnable